پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

به نام خدا این پایگاه برای نشرمتن اشعار حاج رضاهلالی درست شده است.کپی برداری تنها باذکرمنبع مجازاست..لطفا مارالینک بفرمایید.برای هرمطلب هم نظرخودرا بفرمایید.درصورت تمایل به همکاری باما متن اشعار رابه ایمیلchavoshyali@gmail.comارسال کنید.یاعلی(ع)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سخت گذشته به خدا ای گل نرگس

| شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

سخت گذشته به خدا ای گل نرگس

طول کشد تا به کجا ای گل نرگس

دست گرفتم به عصا ای گل نرگس

پیر شدیم رفت بیا ای گل نرگس

 

مانده فقط از تو یک غروب نشانی

گرد عبای توأم مرا نتکانی...

 

من به خدا غیر تو محبوب ندارم

غیر همین یک دل معیوب ندارم

اشک به اندازه ی یعقوب ندارم

صبر به اندازه ی ایّوب ندارم

 

کاش مرا هم تو به پرواز بگیری

زیر پر و بال مرا باز بگیری


غرق ریا هستم از این نافله بیزار...

شهر شلوغ است...از این ولوله بیزار

خسته و افسرده و بی حوصله بیزار

آه ...بیا هستم از این فاصله بیزار


وقت ظهورت به خداوند...اگر شد

خورده ام آقا به تو سوگند...اگر شد

دود کنم دور تو اسپند...اگر شد

حیف نوشتیم و نوشتند: اگر شد



طول کشیده به خدا این شب یلدا

رنج کشیدم تو قدم رنجه بفرما


رشته عشقت مرا به غصّه کشید ست

اشک غریبانه ام به گونه چکید ست

مجلس ما گر شما نیایی بعید ست

میدهمت من قسم به ساقی بی دست

 

یوسف گمگشته به بازار نیامد...

اهل حرم! میر و علمدار نیامد...



نظرات  (۲)

خداوند بر توفیقات آقای هلالی بیفزاید
آآآآخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی