پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

به نام خدا این پایگاه برای نشرمتن اشعار حاج رضاهلالی درست شده است.کپی برداری تنها باذکرمنبع مجازاست..لطفا مارالینک بفرمایید.برای هرمطلب هم نظرخودرا بفرمایید.درصورت تمایل به همکاری باما متن اشعار رابه ایمیلchavoshyali@gmail.comارسال کنید.یاعلی(ع)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اغیثینی یا فاطمه الزهرا-زمینه ی زیبا

| جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

اغیثینی یا فاطمه الزهرا (س)

از سفره ی عشق لغمه نانی داریم

صد شکر که هنوز هم توانی داریم

از گرد و غبار قلبمان آکندست

با فاطمیه خانه تکانی داریم

اغیثینی یا فاطمه الزهرا (س)

مومن ز دل امیدوارش پیداست

از حال دعای انتظارش پیداست

یافاطمه (س) گفتیم که باران آمد

سالی که نکوست از بهارش پیداست

اغیثینی یا فاطمه الزهرا (س)

یا فاطمه (س) پرواز پر و بال من است

یا فاطمه یا محول حال من است

تا کی من و هفت سین تکراری نه

یافاطمه ( ی ا ف ا ط م ه) هفت حرف امسال من است

اغیثینی یا فاطمه الزهرا (س)

 حیدر(ع) پدر معنوی این دنیا

پس مادر مهربان دنیا زهراست(س)

عید آمده است و بهترین مهمانی

پرسیدن احوال پدر مادر هاست

اغیثینی یا فاطمه الزهرا (س)

ما مرده و ای کاش که جانی برسد

در پیریمان نه در جوانی برسد

آن روز برای شیعیان نوروز است

 که از مرقد فاطمه (س) نشانی برسد

اغیثینی یا فاطمه الزهرا (س)

نظرات  (۱)

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی