پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

به نام خدا این پایگاه برای نشرمتن اشعار حاج رضاهلالی درست شده است.کپی برداری تنها باذکرمنبع مجازاست..لطفا مارالینک بفرمایید.برای هرمطلب هم نظرخودرا بفرمایید.درصورت تمایل به همکاری باما متن اشعار رابه ایمیلchavoshyali@gmail.comارسال کنید.یاعلی(ع)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اگه باشی=شوربسیار زیبا

| شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

اگه باشی  دلم دیگه نمی لرزه

همین گریه  به لبخند تو می ارزه

بزار سایت  همیشه روسرم باشه

قراره ما  شب جمعه حرم باشه
حرم گفتم  هوای کربلا کردم
هواییتم  فقط دور تو می گردم
پناهم باش  به جز روضت پناهی نیست
به غیرازتو  برامن تکیه گاهی نیست
به قربونت  نگاه اطلسی داری
واسم آقا  همش دلواپسی داری
(حسین جانم)3
غلط گفتم  که چیزی توی کاسم نیست
چی کم دارم  تورو دارم حواسم نیست
سبک بالم  تو ایوون توجادارم
ازاین دنیا  یه قطعه کربلا دارم
دوست دارم  همه داراییم اینه
دلم میره  ضریحتو که می بینه
سلام آقا  که الان روبروتونم
من ایستادم  زیارت نامه می خونم

نظرات  (۱)

سلام آقا سید علیرضای عزیز خدا خیرت بده
اگه بشه تاریخ اجرای مراسمم بالای اشعار ثبت کنی بسیار عالی میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی