پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

پایگاه نشر متن اشعار حاج رضاهلالی

به نام خدا این پایگاه برای نشرمتن اشعار حاج رضاهلالی درست شده است.کپی برداری تنها باذکرمنبع مجازاست..لطفا مارالینک بفرمایید.برای هرمطلب هم نظرخودرا بفرمایید.درصورت تمایل به همکاری باما متن اشعار رابه ایمیلchavoshyali@gmail.comارسال کنید.یاعلی(ع)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آقا گدای دربارم-شور زیبا

| سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

آقا گدای دربارم        به تو بدهکارم           خیلی دوست دارم

کاش خوبی ها تو تلافی کنم

دور شش گوشه طوافی کنم

چی میخوام غیر حرم خدا

اربابم من رو ببر کربلا

آقا گدای دربارم              به تو بدهکارم        خیلی دوست دارم

کاش بوی اسپند و پرچم بیاد

کاش زود تر ماه محرم بیاد

تنها یک حاجت دارم من همین

کربلا امسال بیام اربعین

آقا گدای دربارم              به تو بدهکارم        خیلی دوست دارم


ارباب مدیون پدر مادرم

هستم اهل روضه و نوکرم

دیگه هیئت مثل خونم شده

اسم تو ورد زبونم شده

آقا گدای دربارم       به تو بدهکارم            خیلی دوست دارم

من نوکر نوکراتم حسین

چایی ریز روضه هانم حسین

مشکیته جامه ی احرام من

واشد با تربت آقا کام من

آقا گدای دربارم        به تو بدهکارم          خیلی دوست دارم


نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی